У Росії заявили про «лякаючі тенденції» через авто з Китаю

У Росії заявили про "лякаючі тенденції" через авто з Китаю

Фото: Getty Images Росіяни в автосалоні біля китайського авто Jetour

У першому кварталі 2024 року виторг АвтоВАЗу склав менше 10% у загальному обсязі ринку нових автомобілів у Росії.

Китайські автовиробники пропонують покупцям у Росії великі знижки і «витискають» найбільшого російського виробника АвтоВАЗ у низькомаржинальний сегмент ринку. Про це сказав голова компанії Максим Соколов, повідомив Інтерфакс у вівторок, 16 квітня.

«Китайці працюють у найбільш маржинальному сегменті ринку, тобто меншою кількістю автомобілів вони збирають більше грошей. Нас видавлюють ось у цей низькомаржинальний сегмент… Розробок, інновацій у цьому низькомаржинальному сегменті менше, тому що його треба дешевше продавати – і ось нас туди тиснуть», – поскаржився  очільник АвтоВАЗу.

За словами Соколова, раніше модель Vesta «була хорошим високомаржинальним продуктом, і технологічним», а зараз китайські конкуренти «починають перебивати Vesta цією знижкою 900 тисяч рублів і, заходячи до її сегмента від 1,5 до 2 млн рублів, починають звідти вичавлювати».

Внаслідок цього у 2023 році виторг АвтоВАЗу склав лише близько 10,8% у загальному обсязі ринку нових автомобілів у Росії, а у першому кварталі поточного року цей показник впав нижче 10%.

«Ця тенденція – лякає… І хоча у кількісному вираженні у нас близько 30%, грошова частка продовжує скорочуватися», – зазначив Соколов.

При цьому обсяги продажів «окремих китайських виробників» у грошовому вираженні вже перевищують показники «АвтоВАЗу», визнав директор компанії.

Він нагадав, що чистий прибуток російського дистриб’ютора китайського автоконцерну Chery (АТ Чері Автомобілі Рус) у минулому році становив близько 35 млрд рублів.

«При цьому Chery не виробляє (у Росії – ред.) локалізовану продукцію взагалі ніяку», – констатував Соколов.

Раніше повідомлялося, що продажі китайських автомобілів в Росії досягли піку. Країна-агресор стала найбільшим експортним ринком Китаю для автомобілів. Навіть поціновувачі преміальних брендів у Росії змушені пересідати на китайські автомобілі.

Джерело